Pendulo Studios розробила гру для шанувальників Альфреда Гічкока
Основна, так би мовити “канонічна”, фільмографія великого майстра саспенсу Альфреда Гічкока налічує 55 повнометражних кінострічок. Всі з них щонайменше цікаві для дослідників, але більш пізні періоди творчості режисера це фактично конвейер шедеврів. Одним з них є “Запаморочення” (Vertigo) 1958 року. Екранізація роману “Зі світу мертвих” (D’entre les morts) П’єра Буало та Тома Нарсежака настільки збагатила сучасну кіномову, що принаймні раз на рік ви бачите прийом, який популяризувала ця стрічка, т.з. vertigo-ефект (який досягається шляхом від’їзду знімальної тележки з одночасним зумом), названий на честь фільму.
Як це не дивно, хоч слід цього фільму і можна побачити в безлічі інших, до цього часу у нього не було прямих продовжень, сиквелів або переосмислень, але у четвертому кварталі 2021 року ми отримаємо його від дистриб’ютора Microїds та розробника Pendulo Studios, творців Blacksad: Under the Skin. Проект (який вперше було анонсовано у 2018 році) отримав назву Alfred Hitchcock — Vertigo, а також офіційно використовує ім’я та зображення режисера.
Окрім певних візуальних моментів та репутації іспанської студії про проєкт наразі відомо не так багато, але окрім тізера вийшло ще коротке відео де про розробку розказує наративний дизайнер гри Джозуе Монтан. Він запевнив, що розробники вивчали всю творчість Альфреда Гічкока, а не лише “Запаморочення”, щоб зробити щось нове і цікаве у тому ж стилі. Знайшлося місце у грі таким ключовим гічкоківським елементам як саспенс (повільне очікування мож й несподіваного, але точно неминучого), МакГаффін (елемент який рухає сюжет, хоча сам по собі не пояснюється) і, звісно ж, vertigo-ефекту. У коментарі німецькому виданню 4Players Мончан також зауважив, що окрім “Запаморочення” на сюжет та стиль гри вагомо вплинули стрічки Гічкока “Заворожений” (Spellbound), “Ребекка” (Rebecca) та “Психо” (Psycho). Є що наздганяти, якщо вас зацікавила гра, щоб розуміти великодки та відсилки!
Alfred Hitchcock — Vertigo — це третя гра, яка офіційно використовує образ та стиль Альфреда Гічкока. Першою у 1993 році була головоломка Alfred Hitchcock Presents, яка щедро використовувала фрагменти однойменного серіалу. Випущений виключно в Японії на провальну платформу Panasonic 3DO Interactive Multiplayer System гра переважно розповсюджувалася безкоштовно в рамках рекламної кампанії автовиробника Toyota.
Значно більший інтерес являє собою друга гра. Як і Pendulo Studios, словенська студія Arxel Tribe e 2001 році намагалась зробити щось оригнальне але з неповторним гічкоківським присмаком і безліччю великодок. Hitchcock: The Final Cut (повна назва Alfred Hitchcok Presents: The Final Cut) має певний культовий статус серед прихильників режисера, але залишила байдужими більшість гравців, яким було важкувато пробиратись крізь захарарщення з діалогів далеко не рівня фільмів майстра та сюжет в якому було змішано всі 55 фільмів генія і багацько штампів зверху. У Pendulo ж наразі є всі шанси зробити щось, що відкриє Гічкока новим поколінням глядачів, більшість з яких є ще й гравцями.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!